Zdravie máme len jedno: Čo by ste rozhodne nemali podceňovať?

Nielen v týchto časoch, kedy je starostlivosť o imunitu alfou a omegou, by ste si mali dať na zdraví a správnom fungovaní organizmu záležať. Dôležitý je pravidelný pohyb, kvalitný spánok, pestrý jedálniček a príjem vitamínov v potrebnom množstve.

Siahate po ovocí a zelenine každý deň? Robíte dobre, no je lekársky dokázané, že niektoré prvky nedokážeme prijať zo stravy v takom množstve, v akom by sme potrebovali. Mimoriadne dôležité sú pre organizmus a zdravé srdce Omega 3 mastné kyseliny, ktoré bývajú obsiahnuté najmä v rybách. Ak tvorí rybie mäso súčasť vášho jedálnička a doprajete si ho aspoň raz alebo dvakrát týždenne, znižujete tým podľa odborníkov riziko úmrtia na náhlu srdcovú príhodu až o jednu tretinu. Zdravé srdce je základom správneho fungovania tela. Ako mu zabezpečiť dostatočný príjem Omega 3 mastných kyselín?

Omega3 mastné kyseliny sú pre nás nevyhnutné

Ide o látky, ktoré sú pre organizmus veľmi zásadné. Ľudské telo ich však nevie samo vytvoriť, preto ich organizmu musíme dodávať prostredníctvom našej potravy, je nevyhnutné staviť aj na kvalitné doplnky stravy Herbalifeline MAX. O čo všetko sa Omega 3 mastné kyseliny v našom tele starajú? Chránia steny ciev pred poškodením, majú preukázateľnú protizápalovú aktivitu, znižujú podiel tuku v krvi, regulujú krvný tlak, bránia tvorbe krvných zrazenín, zlepšujú obranyschopnosť organizmu a schopnosť učiť sa. Vďaka všetkým týmto účinkom sú Omega 3 mastné kyseliny účinnou prevenciou mnohých ochorení, vrátane tých nádorových a srdcovo – cievnych, sú tiež prostriedkom v boji s cukrovkou alebo reumatoidnou artritídou.

Zdravie máme len jedno: Čo by ste rozhodne nemali podceňovať?
Zdravie máme len jedno: Čo by ste rozhodne nemali podceňovať?

Nepodceňujte konzumáciu morských rýb

Najvyšší obsah spomínaných Omega 3 mastných kyselín majú ryby – konkrétne najmä tuniak, losos a sleď. Všeobecne sú na tieto látky bohatšie morské ryby, výnimku tvoria len niektoré druhy pstruha. To, či bude daná ryba nakoniec skutočne zdraviu prospešná, však závisí predovšetkým od spôsobu jej prípravy, uprednostnite pečenie pred vyprážaním. Nepodceňujte ani jej pôvod – v prospech lovu voľne žijúcich rýb hovorí predovšetkým absencia antibiotík či iných chemikálií používaných vo veľkochovoch. Ak si chcete byť istí, že robíte pre správne fungovanie vášho organizmu maximum, mali by ste si dopriať aj doplnok stravy bohatý na Omega 3 mastné kyseliny, ktoré prispievajú k správnej funkcii srdca a udržujú optimálnu hladinu triglyceridov a krvného tlaku. Zdravé srdce a dobrá imunita sú mimoriadne dôležité, preto by doplnok stravy obsahujúci Omega 3 mastné kyseliny nemal chýbať ani vo vašej „lekárničke“.

Zdravie máme len jedno: Čo by ste rozhodne nemali podceňovať?
Zdravie máme len jedno: Čo by ste rozhodne nemali podceňovať?

Komerčný článok