Cviky na chudnutie, ktoré môžete cvičiť každý deň

Ploché bruško – sen mnohých žien. S vekom narastá problém udržať si tento sen. Cesta je jednoduchá, začnite cvičiť! Najúčinnejšie sú staré známe brušáky, cvičte však pravidelne každý deň. Ak je u vás problém disciplína, fitko môže byť riešením.

Cviky na chudnutie, ktoré môžete cvičiť každý deň
Cviky na chudnutie, ktoré môžete cvičiť každý deň

Brušáky, kľuky a drepy

Začnite dvadsiatimi brušákmi denne, a každý pondelok pridajte sériu desiatich brušákov. Pravidelnosťou a vytrvalosťou dosiahnete svoj cieľ. To platí nielen na brušáky, ale aj ďalšie cviky. Ak chcte výsledky, musíte vydržať.

Pevné bruško a vytvarovaný pás získate cvičením s obručou hula hop. Na podporu vytvarovania brušných svalov vám pomôžu aj kľuky. Ďalším vhodným cvikom sú drepy s unožovaním nôh nabok. V práci myslite na svoje bicepsy, pohodlne sa usaďte a s pollitrovými fľašami cvičte ako s činkami.

Cvičiť sa dá začať vždy, najťažšie je vydržať. Ak máte problém s disciplínou zájdite radšej do fitka, kde nad vami dohliadne tréner a v prípade potreby aj poradí. Avšak nezabúdame, že chudne sa aj v kuchyni. Kombinácia zdravej stravy a správneho cvičenia sú najistejšou cestou, ako dosiahnuť vysnívanú postavu.